Колеги, от няколко години не ми работиха реотаните на задното стъкло. Днес реших да видя клемите за захранване. Реотаните ги проверих по рано за прекъсване, всичко по тях беше наред. Оказа се, че захранващата клема на реотаните не е свързана. Свързах я и направих проба. Реотаните тръгнаха, но когато те са включени радиото започва да бръжди. Спирам ги и всичко е О.К. Имал ли е някой подобен проблем?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с антената на радиото
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеНай-вероятно това бръждене на радиото се дължи на неработещ реотан. Това, че след включването на захранващата клема реотаните са заработили, не означава, че са заработили всичките. По мое мнение имаш поне един неработещ реотан.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеСамо споделям личен опит. Аз например поне досега безпогрешно разбирам кога някое реотанче е прекъснало, тъй като радиото почва да бръжди при включване на отоплението на задното стъкло. Един германски електропроводящ лак, който купих от "Конрад" на ул. "Победа" за около 12-13 лева е "лекарството" ми.
Разбира се, в случая с колегата е възможно да е и нещо друго. Затова и пиша, че по мое мнение е така, а не че задължително е така.
Всъщност виждам, че колегата и той като нас двамата е "майничка", така че ако се окаже сдал багажа реотан, може при желание от негова страна също да пробва това поне при мен безотказно работещо "лекарство"..Всички писти са здрави. Нагрява си равномерно навсякъде.
Comment
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеЦвятко, не видя ли тази част от поста ми до Лорда:
Разбира се, в случая с колегата е възможно да е и нещо друго. Затова и пиша, че по мое мнение е така, а не че задължително е така....
Comment
-
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеДа, точно това е истинската проверка.
Донякъде известно затруднение при нея е, че през по-голямата част от годината не може да се направи при реални метереологични условия в България.
Comment
-
Някъде там се получава голям пад на напрежението.Добре е да се види дали е по маса или по плюс. С един кабел, около 3-4 метра 1.5 мм2 подавай от акумулатора първо минус, а после директен плюс. Така ще се ориентираш. Възможна е още една причина. На антенния усилвател има един кондензатор около 47-56 пико фарада. Служи да раздели постоянната от променливата съставка на тока. Тоест усиленият сигнал от антената от 12 волта DC.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment